Web Interstitial Ad Example

明星成長 | 李敏以甜品支撐演員夢?從加拿大工作假期中尋找第二度夢想之門

28-10-2022
明星成長-女演員-李敏

有追開ViuTV嘅一定對呢位女演員李敏唔陌生,最近李敏就有份參演兩部熱播劇集如《野人老師》及《季前賽》。李敏香港浸會大學視覺藝術院畢業,現時除咗係演員,更係一位甜品師,而整甜品呢門手藝就係由加拿大工作假期時啟發出嚟,回港後甚至向第二夢想甜品師之路進發,以甜品支撐演員夢!

浸大視覺藝術系畢業 以演員路進發畢業後曾患焦慮抑鬱

現年33歲嘅李敏,中學就讀保良局馬錦明夫人章馥仙中學,大學修讀香港浸會大學視覺藝術系,因在學時參加過劇社而對演戲產生濃厚興趣,畢業後有參與過電視及電影拍攝,其中有電影《盲探》、《哪一天我們會飛》、《梅艷芳》等,至於電視劇則有《二月廿九》、《940920》,更有最近人氣劇集令其變得入屋嘅《季前賽》及《野人老師》。

明星成長-女演員-李敏
圖片來源 : IG@ranyayaya

李敏坦言自己從小到大都係一個高敏感人士,入行後一直浮浮沉沉,係一位獨立演員,無經理人公司,大多都係參演特約角色,工作不太穩定,大學時積蓄一度只有三四位數,加上中學已經歷喪父之痛,追夢亦得唔到家人嘅支持更曾受過打擊嘅說話,因而令其出現情緒問題,充斥大量負面情緒,一度患上焦慮及抑鬱症,需要接受藥物治療,訪問時李敏曾講過:「當我看自己喜歡的電影,看書或看不同的東西的時候,會發現不同的人,不同作者,不同導演、編劇看這個世界也不一樣,其實我們不需要追求,我跟其他人一樣才是好,有些人覺得別人想法很特別,有些人又有他自己的生活方式,慢慢了解多了,發現這個世界真的很大,久了就覺得不需要將自己的情緒再想得這樣大。」

從加拿大工作假期中開啟甜品師之路

明星成長-女演員-李敏
圖片來源 : IG@ranyayaya

後來李敏因為一名大學時認識嘅加拿大籍男友,而開展咗一趟工作假期之旅,到訪加拿大後更愛上製作甜品,更從製作甜品中得到救贖。李敏以旅行為主要目的到加拿大Working Holiday,起初並無太大打工意欲,但因為中途發現積蓄所剩無幾,於是下定決心搵工賺取旅費,卻發現當地搵工非常艱辛,因自己不擅展說話及冇足夠體力,工種選擇唔多,搵唔到搬運及銷售等工作,最後只好於一間華人超級市場做廚房助理,一度因為手腳慢而無法勝任工作,最後更導致工傷而辭職,最終喺加拿大亦只維持咗一個月嘅打工經驗。


明星成長 | 邱士縉Stanley自小愛演戲曾參選香港先生 初期負評不斷曾自我懷疑

雖然係咁,但另一方面喺加拿大工作假期期間,卻開拓咗李敏嘅製作甜品興趣及技能。由於當時望見加拿大地方很大廚房很大而增加咗烹飪嘅意欲,而且因為當時掛住香港菠蘿包嘅味道而決心自製,久而久之開始製作甜品,更從製作甜品過程中獲得滿足感並產生興趣,將迷惘中嘅自己拯救起嚟,為咗將興趣變做職業,回到香港後更向甜品師之路進發,與演員同步發展,回港後曾到朋友餐廳做兼職,收工後便進行拍攝,當時已半踏入飲食業,曾於ATUM Desserant做甜品畫、Storerooms Café當甜品師,2021年時更於社交媒體上提及自己與朋友開咗蛋糕店,而且店亦漸漸穩定,更曾說自己好像對表演路上感到疲憊,往後計劃想減少幕前演出,專心經營自己嘅店舖。

明星成長-女演員-李敏
圖片來源 : IG@ranyayaya

一邊以甜品支撐住演員夢嘅李敏,曾於訪問中說過:「實現夢想需要犧牲,犧牲不是叫你呆等,應該在等待的時候想想有甚麼可以做。」如今李敏喺演藝事業上亦漸見成績,不少觀眾對李敏留下印象,夢想將續步續步與自己拉近,希望往後可以繼續喺銀幕或電視機上見到李敏嘅演出!



相關文章
明星成長 |《野人老師》談善言讀書好宅?湯怡係佢師姐
明星成長 | Anson Lo DSE考獲23分 讀城大BBA為追夢退學做舞蹈者
明星成長 | 姜濤對中學回憶感遺憾 望30歲似發哥過生活