Web Interstitial Ad Example

明星成長 |《野人老師》談善言讀書好宅?湯怡係佢師姐

12-10-2022
明星成長-女演員-野人老師-談善言

近日ViuTV熱播中嘅劇集《野人老師》,其中兩位男女主角邱士縉 Stanley及談善言原來係中學同學,緣份早已於學生時產生。談善言由模特兒至影視演員,一直以不同嘅形象示人,當年憑《點五步》獲提名金像獎「最佳新演員」,從此立志以演員為終身職業。

談善言與Stanley相聚於《野人老師》

談善言中學時讀保良局胡忠中學,與Mirror成員邱士縉 Stanley為校友,二人加入演藝圈後,今次將一同拍攝劇集《野人老師》,更與對方有大量嘅對手戲, 談善言於訪問中更指Stanley於中學時已係萬人迷,表演慾很強,活躍於唱歌比賽及社祭活動,相反Stanley對談善言入行感到驚訝,因為感覺讀書時期嘅談善言性格「好宅」。22歲成為模特兒嘅談善言,本身係修讀市場及公關學士,不過當年因為幫助同學做Fashion Show 模特兒而認識咗模特兒公司嘅工作者,隨後便誤打誤撞入咗行

明星成長-女演員-野人老師-談善言
圖片來源:IG@tamsyin
明星成長-女演員-野人老師-談善言
圖片來源:IG@tamsyin

雖然唔係由科班出身,亦冇修讀許多演戲課,不過喜愛閱讀及經常反思自我嘅談善言於演藝路上卻有不錯嘅發展,一開始演過Y2K系列嘅影視作品,其後更有機會參與不少電影拍攝如《點五步》、《江湖悲劇》、《小男人週記3之吾家有喜》,亦憑《點五步》獲提名第36屆香港電影金像獎「最佳新演員」獎,自此立志成為演員,之後亦有拍攝《喜歡妳是妳》、《某日某月》等青春電影作品,電視劇方面除咗有現正播放嘅《野人老師》、以往另有演過ViuTV嘅《打天下》、《歎息橋》及《婚內情》等,可見即使非戲劇出身,但喺圈中卻獲得不少機會,演技受到認可。

明星成長 |《聲夢傳奇2》任暟晴Jasmine奪冠 三甲全為音樂神童

 


湯怡係談善言師姐
自卑性格受小朋友對白撫慰

雖然談善言一直以嚟都獲得不少演出機會,不過常覺得自己做得唔夠好,更直言自己係一個較悲觀且自卑嘅人,而令自己擁有繼續向前嘅勇氣都係來自創作作品,其中受到啟發嘅係來自一套電影《一一》中一個名叫洋洋嘅一位小朋友對白 : 「我是為了做只有我才能做的事情,才出生在這個世界上,我是個小孩,可能會被別人批評吧,但是我要做只有我才能做到的事。」呢句對白令談善言開始反思,並獲得不少力量,且更於訪問中提及自己係一個見步行步嘅人,較少訂立長遠目標,入行初更着眼於如何令身邊嘅人不失所望,而真正開始對演戲產生慾望時便隨之然希望自己進步。

人生嘅路往往都係出其不意,正如Stanley所言冇諗過談善言會入行,而談善言亦曾說 :「其實我沒想過自己有一天會做演員的。小時候幾乎沒有甚麼表演慾,而且很怕站在中間或是鎂光燈下,很怕被人注視。」但隨住每一個當下嘅心意進行選擇,便不自覺被每一個選擇引領到屬於自己意想不到嘅領域,談善言就係一個成功嘅例子,只要按住自己嘅步伐,隨心而行,便自然會走到適合自己嘅地方。

明星成長-女演員-野人老師-談善言
湯怡 圖片來源:IG@yuenkaka

保良局胡忠中學係位於沙田區一所資助男女校,雖然屬Band 2B,但有不少校友畢業後都從事創意及演藝行業,除咗談善言同Stanley,較著名嘅仲有麥秋成、湯怡及謝文欣(筆名:謝曬皮)。而談善言讀書時更曾主動結識師姐湯怡!




相關文章
明星成長 | 盤點六位80/90後童星學歷+現況
明星成長 |李施嬅大學讀多倫多大學 回流選港姐加入TVB憑《金宵大廈》人氣急升
明星成長 |麥明詩會考10A放棄拔尖到英國考A-LEVEL入劍橋大學