Web Interstitial Ad Example

明星成長 |馮允謙為追夢放棄加拿大工作回港參賽 起步慢零收入時期仍不放棄音樂

24-08-2022
明星成長-男歌手-馮允謙

《超級巨聲3》出身嘅馮允謙(Jay Fung),音樂才華有目共睹,其獨有嘅音樂風格於市場上雖屬非主流,卻得到樂壇認可及一班知音Fans!Jay Fung大學時便夜以繼日努力寫歌,卻去到30多歲音樂事業才上軌道,背後捱過不少辛酸,當年因與理念不合離開公司,卻一下子跌入低谷,失去所有工作。不過Jay Fung一直無懷疑過自己嘅目標及才能,堅持創作自己喜歡嘅音樂,終在2020年推出大碟《Awaken》,橫掃樂壇上多個獎項,音樂受到認可,成為樂壇上矚目嘅男歌手。

自小受父母影響與愛上音樂
被《超級巨聲》啟發 踏上音樂之旅

Jay Fung 自小於加拿大長大,由於爸爸經常外出工作賺錢養家,每當Jay Fung想念爸爸時便會聽爸爸留低落嚟嘅張學友卡式帶,而當時北美洲冰天雪地,音樂喺呢個時刻特別能打進Jay Fung嘅心,當其時更經常於車廂中欣賞媽媽播放嘅Backstreet Boys歌曲,亦從此開啟咗Jay Fung對流行曲嘅喜愛。Jay Fung曾於訪問中表示,由於當時大部分同學都聽流行曲,所以自己都試着接觸,誰知一聽愛上,更買下人生第一隻專輯,邊聽邊跟住唱,從此與音樂結緣。

圖片來源 : IG@jayfungmusic

由於Jay Fung讀書時已愛上音樂,所以好早便開始創作音樂嘅生涯,曾為學校作曲填詞加演唱,獲得身邊同學嘅讚賞。不過由於媽媽擔心唱歌難以維持生計,於是便建議Jay Fung修讀金融會計學系,當時Jay Fung就讀嘅係加拿大嘅亞伯達大學,大學亦時常溫習,空餘時便寫歌,大概累積寫咗20首。不過真正激發Jay Fung於音樂路上再向前一步嘅,就係無綫電視舉辦嘅《超級巨聲》音樂比賽,當時人在加拿大嘅Jay Fung因留意到參賽者林欣彤、羅孝勇及胡鴻鈞等人嘅才華,便決定放棄當時尚算滿意嘅電訊公司工作,前往香港追尋音樂夢想,更參加咗《超級巨聲3》,最終奪得亞軍,簽約無綫電視並成為旗下合約藝員。

 

明星成長 | 方皓玟入行初幾經波折 曾被退為幕後音樂人

 

低潮時更捉緊對音樂的熱誠

不過入行初期,因公司無再為 Jay Fung籌備推出新歌,而令其工作減少,雖然Jay Fung仍堅持繼續寫歌,但卻一直冇推出歌曲嘅機會,曾因此而懷疑自己,想過放棄,望見同為《超級巨聲》出道嘅歌手,感覺自己一直裹足不前,便決定離開無綫以尋找新機。不過離開無綫之後,並無為Jay Fung帶嚟即時嘅曙光,反而令事業跌落更低谷,因失去所有工作,長時間維持零收入狀態,生活變得非常節儉,更試過為咗慳錢,與細路去試食會免費試食。不過低潮時,Jay Fung仍有女朋友及細路陪伴,隨住跟女朋友出差周圍去,從而更加發現自己對音樂嘅執着及熱愛,於是便決心繼續寫歌,等待機會。2018年Jay Fung如願以償,加入寰亞音樂,除咗推出專輯《Awaken》,更為其他歌手創作音樂,令其於當年奪得多個音樂獎項,於樂壇上展現鋒芒。而後來個人作品《思念即地獄》、《一步一悔過》及為張天賦MC創作嘅《反對無效》更成為於樂壇上取得非常好嘅成績。

圖片來源 : IG@jayfungmusic

做音樂不為迎合大眾 只為個人追求

遇過低谷,方懂珍惜及珍惜生命中對自己重要嘅東西。Jay Fung曾坦言自己嘅音樂好自私,並認為做音樂係為自己,即使歌曲未必符合大眾口味,但仍會堅持追隨自己嘅心,做自己鍾意嘅音樂,相信只要做好呢一點,聽眾定必感受得到,而事實亦証明Jay Fung堅持係對的,Jay Fung現擁有一群懂得欣賞其音樂嘅知音,被得到樂壇認可。

圖片來源 : IG@jayfungmusic



忠於自我嘅特質相信絕對係促使Jay Fung成功嘅關鍵因素,Jay Fung曾於訪問中講過:「我真不知道怎樣可以創做能打動人的歌,但我感覺,一定要有一份真實,做自己,未必好紅,未必成功,但我做自己喜歡的音樂,總會有一班人喜歡我的音樂,喜歡我的真實。也許,也會有好多人不喜歡我,但作為artist,要賺錢,要對藝術真誠,要honest to 自己。所以,我喜歡自己的音樂,會繼續做,不知道現在能不能賺錢、將來能不能賺錢,但這就是我的藝術世界。」

 

 

敢發夢,又敢唔敢追夢?有想法,要實現就要想辦法!

我哋邀請咗不同界別嘅嘉賓,9月3日同大家分享升學及就職出路嘅資訊,並以專業角度分析生涯規劃嘅重要及實踐方法,同場更有演藝及運動界別嘅年青KOL以過來人身份同大家分享追夢嘅心路歷程,費用全免!

立即登記及出席講座仲可以拎走《生涯規劃自學手冊》實體書,快啲約埋朋友仔一齊報名啦!活動詳情 : https://bit.ly/3BTxPfP

 

 


相關文章
明星成長 | 朱千雪於演藝事業黃金時期 為追夢重返校園成大律師
明星成長 | 彭秀慧由舞台走到電影 40歲無懼質疑初嚐導演滋味
明星成長 | P1X3L追夢過程公開 讀書最叻係Phoebus?

明星成長-男子組合-p1x3l