Web Interstitial Ad Example

明星成長 | 魏浚笙Jeffrey試鏡被笑肥 決心減肥瘦身變型男

13-07-2022
明星成長-男演員-魏浚笙

VIUTV新劇《I SWIM》於7月11日正式開播,節目中有多位出眾型男,除咗有MIRROR成員,其中跑出嘅型男有魏浚笙(Jeffrey),近日就有網民指Jeffrey嘅演出比另一位主角MIRROR成員EDAN更搶鏡。其實Jeffrey年僅24歲,拍此劇前憑節目《調教你男友》一炮而紅,外表散出混血王子嘅冷酷,但其實心裡也有調皮多言嘅一面,而且小時候更係一名肥仔,經過努力操練才成為而家嘅肌肉型男。

明星成長 | 姜濤對中學回憶感遺憾 望30歲似發哥過生活

17歲已入行模特兒 憑《調教你男友》爆紅

Jeffrey家族擁有荷蘭及印尼血統,係一名混血兒,早於17歲時已被模特兒公司睇中被招攬拍攝廣告,期間一直以自由工作形式接JOB,更會喺YouTube分享自己嘅衣著打扮及化妝貼士。直至參與拍攝《調教你男友》引來大量支持者,人氣急升,便開始增加出鏡機會,但由於當時Jeffrey仍在求學階段,當時只有22歲,仲係一名學生,於香港公開大學修讀工商管理課程,並且因答應家人,所以決定完成大學先正式出道。

圖片來源 : IG@jeffreyngai

明星成長 | 陳法拉30歲跳出舒適圈 赴美國修讀戲劇碩士課程
 
 

實行16/8飲食法患上厭食症

Jeffrey之所以擁有如此高人氣,其中一個因素絕對係來自其出眾嘅外貌,不過其實男神是需要鍊成的。Jeffrey曾於訪問中談及過去係一名肥仔,超鍾意食垃圾食物,高峰期試過達到190磅,後來因為身體問題而輕了不少,發現瘦咗上鏡更好睇,加上試過去試鏡時被取笑身形肥胖,而下定決心減肥。Jeffrey開始時實行16/8飲食法,亦努力做運動,3個月內勁減30磅,但卻坦言當時因為食量少而運動量大令身體變弱,患上厭食症,頭痛又流鼻血,需要花一至兩個月時間才回復過來,因此建議唔好亂用此方法減磅,而今次為咗拍《I SWIM》操腹肌亦需堅持持續節制飲食並且不停做GYM FIT自己。

圖片來源 : IG@jeffreyngai

明星成長 | 朱千雪於演藝事業黃金時期 為追夢重返校園成大律師

 

反差性格令觀眾有驚喜
入行後對自己更高更求

雖然Jeffrey擁有一副出眾嘅外形,但表示並唔想觀眾只係見到自己呢一面,更揚言 : 「其實人哋讚我靚仔係一定開心,但有一個位會去到我無論做咗任何努力,啲人都會覺得我『得個樣』,所以我會希望啲人可以睇我耐少少,或者睇得深入少少。」更稱入行後變得更加成熟,對自己高要求咗,對工作會更加執著,而之所以因為真人騷爆紅,相信都係因為形象於觀眾前有反差,更表示 :「當我們未太了解一個人,對他第一印象先入為主,也算正常,但也正正反映了,我們每看一件事情都需要觀察耐一點,才作出定論比較好。很多事情不是表面的簡單,適用於不同方面,人也是,看一本書也是,不會第一眼便知道對方的性格。」

圖片來源 : IG@jeffreyngai

相信未來將個見到Jeffrey更多作品,而觀眾都會慢慢從作品中見到Jeffrey除外形之外嘅特質及付出。對於未來計劃,雖然Jeffrey現時於演藝界打拼,但Jeffrey卻表示最想做嘅係開一間咖啡店,亦稱係自己一個夢想,因為自己鍾意飲咖啡,咖啡可以去水腫,有助減輕肥胖嘅基因,而肥胖則係Jeffrey成長之中其中一樣最大阻礙,由此月見咖啡可謂Jeffrey追夢嘅好拍擋,因而結緣並叢生此夢。

相關文章:

明星成長 | 岑寧兒為多位巨星唱和音出身 受盡賞識由幕後過度成正式歌手
明星成長 | 衛蘭自小被安排唱歌工作 放棄英國升學成遺憾
明星成長 | 李佳芯怕悶唔做Office工 成為視后前曾9個月冇工開

明星成長-女演員-李佳芯