Web Interstitial Ad Example

明星成長 | 吳君如喜劇角色彈起 高峰時一年拍13部戲

29-06-2022
明星成長-女演員-吳君如

第46屆香港國際電影節焦點影人物係吳君如,吳君如曾為香港電影史上累積票房收入最高嘅女演員,演出電影超過140部,以灰諧喜劇角色成名,後來更有擔演文藝電影如《歲月神偷》,近年更憑《媽媽的神奇小子》入圍金像獎最佳女主角。吳君如入行多年,影途崎嶇,曾經歷過低潮,全靠不斷拼搏,才獲得今天如此成就。

明星成長 | 姜濤對中學回憶感遺憾 望30歲似發哥過生活

 

會考成績不如理想 家人推薦入訓練班

明星成長-女演員-吳君如

圖片來源 : sandrangky@IG

吳君如16歲便中學畢業,17歲入讀訓練班,曾透露會考過後幾乎每一個科目都唔合格,無法升讀預科,由於家人認為吳君如有成為演員嘅特質,加上得到作為演員嘅爸爸夏春秋幫助,便加入第12期無綫電視藝員訓練班。畢業後便成為無綫演員,但無奈卻由初期演嘅靚女角色瞬間變成演灰諧角色,吳君如曾於訪問中表示當時有為此唔開心,亦眼見其他同期畢業生都能夠成為主角,自己卻一直擔演閒角而質疑自己,但後來為咗有穩定收入便繼續做落去,亦唔敢想像自己會像當時阿姐級沈殿霞、鄭裕玲及汪明荃等咁紅。

 

轉形失敗決定自演開拍《4面夏娃》

香港曾有一段時期流行喜劇,吳君如於1986年有機會參演第一部電影《霸王花》後,自此之後便一直以喜劇形象演落去,並愈做愈好,喺80-90年代吳君如更拍超過100部電影,更表示平均一年試過拍13部,一日24小時拍3部戲,每部戲拍8小時,更曾因冇得放飯冇得沖涼瞓覺而發好大脾氣。

明星成長-女演員-吳君如

圖片來源 : sandrangky@IG

直至1992至1993年間,吳君如遇上樽頸位,想打破喜劇演員形象,於是便努力減肥,希望轉做歌手,但並無得到預期效果,最終決定自組並自資開拍電影,更不惜賣樓,首次成為監製拍攝第一部電影《4面夏娃》,同時兼顧幕前及幕後工作,可惜最後雖然電影獲得多項提名,卻始終賺唔到錢,吳君如於訪問中表示:「拍攝時不後悔,部戲不賣錢就後悔了,最慘賣樓後,租一個很細,只得三百呎無房無廳的單位,最陰功是家人移民,自己對住四幅牆,電影上映時要清數還錢,每日都滴住眼淚,一直在哭,但都無法,已發生了。我覺得柳暗花明又一村,當年《4面夏娃》也有不少提名,我覺得大家是想給我鼓勵,始終一個喜劇演員,夠膽死這樣做。」

明星成長 | 柳應廷街頭Busking兩年零收入從音樂創作中反思家人關係
 

97年及03年分別奪最佳女主角獎

直至90年代末,香港開始出現好多小品戲,雖然當時每位電影明星都非常熱心不計片酬為滑落嘅港產片救亡,雖然成功轉型,但吳君如卻表示當時依然賺唔到錢。而1997年底,吳君如有機會成為DJ,一做便就做咗10年,亦賺到穩定收入。期間更憑電影《古惑仔情義篇之洪興十三妹》獲得第18屆香港電影金像獎最佳女主角獎,隨後更於2003年憑《金雞》獲得第40屆金馬獎最佳女主角獎。

明星成長-女演員-吳君如

圖片來源 : sandrangky@IG

 
明星成長 | 王丹妮由國際模特兒走到演員

現已56歲嘅吳君如依然冇退休嘅諗法,雖然隨着年紀增長內心依然會有畏懼,但卻坦言會依舊尋找新角色及機遇,拍每一部電影前做足功課。對於人生低潮,吳君如曾寄予年青人:「我寄語年輕人,遇到逆境同感到很挫敗時,應該抱住將每件工作做到最好的心態,勇敢面對。」並於有意投身演藝事業嘅年輕人說:「最重要是『真心』喜歡電影行業,由心出發全情投入,才會做出優秀的成績。以往我覺得演戲是件很講求天份的工作,但經過這麼多年的經驗後,我也慢慢改變了想法。我認為演戲除了天份外,亦必須精準及不斷學習。所以即使我現時亦有找演戲老師與我補戲,聽聽對方對我演繹方式的一些意見,希望自己能夠不斷進步。」

 

相關文章:

明星成長 | 岑寧兒為多位巨星唱和音出身 受盡賞識由幕後過度成正式歌手
明星成長 | 周星馳由兒童節目主持做起 奮鬥多年成為香港喜劇之王
明星成長 | 林雪15歲開始打工 由雜工至電影御用男配角

明星成長-男演員-林雪