Web Interstitial Ad Example

明星成長 | 周星馳由兒童節目主持做起 奮鬥多年成為香港喜劇之王

23-06-2022
明星成長-男演員-周星馳

周星馳於6月22日(昨日)剛踏入60歲,唔經唔覺星爺嘅電影已經陪伴咗大家多個年頭,由小時候百看不厭嘅星仔變成現已白髮蒼蒼嘅周爺。周爺一生拍過好多部電影,由臨時演員到男配角再擔正就男主角,更開創無厘頭嘅搞笑方式,後來更成為導演拍攝《少林足球》並於同一屆金像獎奪得最佳導演、最佳男主角及最佳傑出青年導演,《少林足球》更成為當年嘅最佳電影及創下當年香港最高票房嘅電影。

明星成長 | 胡子彤身兼演員加棒球運動員 將運動精神帶到演戲

 

整天鑽研演技為自己打氣
由兒童節目變到最佳男主角

周星馳1981年喺麗的電視擔任特約演員,於劇集《IQ成熟時》飾演壞學生,後來1982年與好友梁朝偉一同投考TVB藝員訓練班,不過當時只得好友梁朝偉成功入選,後來周星馳再報考,並經好友戚美珍介紹入讀TVB藝員訓練班夜訓班,畢業後喺TVB做過多部劇嘅臨時演員,後來更擔任過6年嘅兒童節目《430穿梭機》主持,當時有被前輩講過 : 「像你這種的,永遠不會紅」而更加激發起星爺嘅鬥志。周星馳曾於訪問中稱 : 「那時我整天鑽研演技,觀察別的演員表演,看荷里活電影,對比、思考,讀著斯坦尼斯拉夫斯基的《一個演員的自我修養》,而《喜劇之王》中的角色就是我自己的寫照。」未紅時嘅周星馳更表示每日都會為鏡中嘅自己打氣。

圖片來源 : IG@stephenchow622

圖片來源 : IG@stephenchow622

直至1986年於劇集《哥哥的女友》中擔演主角。後來更於《生命之旅》擔任配角並結識萬梓良,亦被萬梓良提攜。後來更有機會參演李修賢監製嘅電影《霹靂先鋒》,更憑該演出獲得第25屆金馬獎最佳男配角,自此便得到愈來愈多嘅拍攝機會。直至現在,星爺電視劇代表作《蓋世豪俠》更係香港人非常熟悉嘅經典劇集,後來再拍出另一套經典台慶劇《他來自江湖》,周星馳憑着無厘頭嘅搞笑演出彈出,亦因此劇與吳孟達變成往後合作無間嘅電影拍擋。

期後星爺成為多部喜劇電影嘅男主角,其代表作如《西遊記》系列、《審死官》、《逃學威龍》系列都成為家傳戶曉,甚至楊威國際嘅電影。2004年,更執導拍下電影《功夫》,獲得香港票房61,278,697港元,突破《少林足球》創下當年之香港華語片票房紀錄。

 
明星成長 | 林嘉欣十多歲便從台灣獨自到港發展 誕女後曾有抑鬱傾向

對小人物故事特別有感
為工作而錯過不少愛情成遺憾

圖片來源 : IG@stephenchow622

現已退居幕後嘅周星馳,前幾年曾拍下《新喜劇之王》,他曾於訪問中表示自己對於小人物奮鬥嘅故事非常感觸,因為自己都曾經係一個小人物,所以見到小人物奮鬥到夢想成真,會覺得非常高興,並表示 : 「就是這些人生中的甜酸苦辣都經過過,所以我覺得這種人物,也特別地有感覺。」「很多時候我都覺得我自己做的不是很好,就覺得自己有不足,所以這個其實準確地來說不是過不過氣的問題,就是有時候你總會做,反正你是能知道做得再好一點的。」星爺坦言明白每一個等待機會嘅創作人感受,因為當年自己都曾經係一個默默努力裝備自己,靜待機會嚟到嘅小人物。但過咗咁多年,對於周星馳被問及其對婚姻及曾因為工作而錯過不少愛情成遺憾嘅感受時,周星馳曾說 : 「我就是運氣不好,假如我可以再重來的話,我就不要那麽忙了。」

 

相關文章:

明星成長 | 鍾雪瑩曾身兼多個創作身份 裸辭為提升自我修養成專業演員
明星成長 | 王丹妮由國際模特兒走到演員
明星成長 | 林家棟早已認定演員之路 拒絕承繼父親衣鉢

明星成長-MIRROR-陳卓賢