Web Interstitial Ad Example

颱風山竹陪你學物理!

03-11-2020
thumb_433_300_200_0_0_crop


颱風山竹啱啱先走,教育局就宣佈同學仔呢兩日都暫時停課!不過停課就唔等於停學嘅!喺屋企咁得閒,不如就學下利用呢個十二級颶風嚟學下物理啦!


Video 1︰山竹點樣反轉天台屋?


Video 2︰打風學物理


資料來源︰香港大學電子學習發展實驗室總監 – 霍偉楝博士 Youtube頻道


資料來源︰香港大學電子學習發展實驗室總監 – 霍偉楝博士 Youtube頻道

關於亞伯林 (林Sir)

林伯強致力推動STEM教育,在多份報章撰寫科普文章,例如《都巿日報》、《文匯報》 和《大公報》等等,並首創「唱歌教科學」方法,以唱歌方式教授科學知識,代表作包括 《激光中 物理篇》、《鋼之鍊金術師 化學篇》、《齊來煉金 化學篇》、《重力牽手 物理篇》 和《無重量 物理篇》等等,獲多個媒體報導和轉載。林氏以「亞伯林」網名在多個網上社交 平台發表「科學教育歌」,獲得大量網民點讚並轉載,成為本地「唱歌教科學」的網絡紅人。