Web Interstitial Ad Example

【人仔細細】學習同 工人 姐姐一齊成長

22-07-2021
人仔細細-同-工人-姐姐-一齊成長og

相信有許多在職家長都會聘請工人姐姐照顧自己小朋友,但如果發現子女和工人姐姐比起自己更加親密應該點算呢?父母應該點樣面對呢啲情況? 電台節目《人仔細細》是次邀請到幼兒教學機構 – ABC Pathways Group 創辦人Bally, 分享家長同小朋友應該點同 工人 姐姐一齊成長。

情緒會互相影響

家長應該點樣接受自己小朋友同工人姐姐更加親密嘅事實呢?Bally就認為答案係認同呢種深厚嘅感情。因為工人姐姐都係基於照顧小朋友出發,而且同小朋友相處時間一定比各位在職父母長。如果家長因為工人姐姐對小朋友照顧得「好」而產生妒忌,其他會間接影響到工人姐姐嘅情緒,令佢開始唔願意工作,反而會形式惡性循環。其實可以令小朋友痴身,都係一種 工人 姐姐做得好嘅證明。

家長應如何自我調節?

父母一定要記住聘請工人姐姐嘅目的係咩,如果係為左子女可以喺自己上班期間得到好嘅照顧,就應該放手比 工人 姐姐,實行自我調節,經常反問自己最初嘅且的。只要大家能夠繼續相處得來,就不應該計較子女對工人姐姐表現得更親近的情況。

應該如何和 工人 姐姐相處?

萬一家中發生不和,一定要冷靜和工人姐姐認真溝通,不要累積負面情緒,對雙方、甚至子女都會有影響。最重要的是互相尊重,將心比己, 工人 姐姐和小朋友才能夠和諧共處。

想了解更多教育及親子育兒資訊,記得留意逢星期日早上7時至10時,新城知訊台播出的節目《人仔細細》!

人仔細細

(以上文章內容,純屬專家個人意見,與本台/ 網站立場無關。)

【海外 移民 】移民前要認真和子女溝通

海外-移民-認真和-子女溝通