Web Interstitial Ad Example

明星成長 |陳柏宇入行靠一位朋友熱心相助 決心求變不做 「佛系歌手」

26-08-2022
明星成長-男歌手-陳柏宇

近年榮升為爸爸嘅陳柏宇,因為女女嘅出現,令其於心態以至音樂事業上有所轉變,過往陳柏宇常被外界認為「冇野心」、「被動」,於音樂事業上並無太大突破,原來源自於自己無信心,但由於近年疫情影響工作,而且成家立室,令陳柏宇產生危機感而自我審視,於是決心學習唱歌,自我增值,為自己於音樂事業上爭取一點主導權。

自小熱愛運動及唱K
受朋友相助獲唱片公司簽約

 陳柏宇3歲時因家庭問題,曾進過兒童之家,後來被婆婆接走,到加拿大生活,與婆婆一同生活,二人感情非常好。陳柏宇就讀加拿大馬克維爾高級中學,後來入讀阿爾伯特坎貝爾中學,曾於訪問中坦言自小熱愛運動,曾喜歡打羽毛球,更有參加比賽,不過18歲後卻發現能力已到頂,於是變選擇轉攻桌球,更曾到桌球室打工,每天「篤波」至少7至8小時,同時亦鍾意唱K,而成為歌手嘅契機,主要係來自一位加拿大嘅一位朋友幫忙。

圖片來源 : IG@ckw720

    

當時未對將來有具體諗法嘅陳柏宇,中學畢業後亦有繼續進修,入讀加拿大聖力嘉學院修讀社會工作文憑,不過中途曾回港工作,計劃回港一兩年後再返回加拿大繼續學業,正正於此期間,加拿大朋友將之前為陳柏宇收錄嘅聲帶寄到唱片公司,並因此而被賞識,加盟SONY BMG旗下成為歌手,正式出道。

 

明星成長 | 方皓玟入行初幾經波折 曾被退為幕後音樂人

 

受小肥激發重新裝備自己奪主導權

陳柏宇出道後,憑多首熱播歌曲奪取不少歌曲獎,如深受港人歡迎嘅《斷絕來往》、《車匙》、《永久保存》等,一出道便活躍於樂壇,不過高峰後音樂成績大不如前,更被稱為「隱形歌手」,一直被外界認為陳柏宇不夠進取,而其實陳柏宇亦深知此事,曾直言自己於音樂上冇乜信心,因自己只懂演唱,冇作曲及冇填詞,自覺唱歌技巧亦不如別人,從來無受過音樂訓練,所以好多時都唔敢畀意見及表現得不太主動,更曾於獲獎時感到不配,因認為功勞大多歸於幕後團隊。

圖片來源 : IG@ckw720

直至疫情後因工作受影響,而且亦都成家立室,陳柏宇開始審視不足之處,並開始希望於事業上爭取主導權,提升作為歌手嘅能力,受小肥唱功進步激發學唱歌嘅動力,決定裝備自己重新上陣,表示:「唔想喺成功時覺得不配,失敗又唔知係咪自己責任,起要碼自己感到無悔。」可見陳柏宇並非一個如此「無所謂」嘅「佛系歌手」,為咗改變於演唱會中參與構思及參與宣傳短片製作,稱:「唔係等人畀嘢我做,太冇安全感,冇任何辦法覺得自己值得現時的名譽,名譽唔係自己建立,好似係公司幫我,唔想有呢個感覺。」

 

望女女受西方教育 入讀國際學校

圖片來源 : IG@ckw720

而呢個轉變亦都係陳柏宇作為人父後才有所行動,因唔想女女承繼其怕事嘅性格,於是勇敢求變,積極把握機會,改善自身不足並主動爭取工作上嘅主導權。陳柏宇更表示喜歡加拿大嘅教學模式,曾有意安排女女到加拿大升學,不過現時暫望女女往後能夠入讀國際學校,因為欣賞西方教育,認為小朋友能夠發挖更多可能性,促使學生自主學習。陳柏宇女女曾就讀嘅係浸信會奧基英文幼稚園暨幼兒園,現時就讀香港創價幼稚園K1。

 

香港創價幼稚園
香港創價幼稚園為九龍塘區名校,屬於「免費優質幼稚園教育計劃」之一。學校以「人本教育」為辦學宗旨,致力建立一個愉快、開放和多元化的學習環境,並提供一個全面、均衡及適切的課程,讓兒童能發揮他們無限的潛能,為社會培育具備創造價值能力的人才。學校行小班學校,總共約652人。根據2021-2022年度資料顯示,半日班全年學費約$1793。官方網站

 

敢發夢,又敢唔敢追夢?有想法,要實現就要想辦法!

我哋邀請咗不同界別嘅嘉賓,9月3日同大家分享升學及就職出路嘅資訊,並以專業角度分析生涯規劃嘅重要及實踐方法,同場更有演藝及運動界別嘅年青KOL以過來人身份同大家分享追夢嘅心路歷程,費用全免!

立即登記及出席講座仲可以拎走《生涯規劃自學手冊》實體書,快啲約埋朋友仔一齊報名啦!活動詳情 : https://bit.ly/3BTxPfP

 


相關文章
明星成長 | 岑寧兒為多位巨星唱和音出身 受盡賞識由幕後過度成正式歌手
明星成長 | Tyson Yoshi 程浚彥自小被送英國學好英文 不求獎項堅持做獨立音樂
明星成長 | 林家謙大專比賽時被一位歌手賞識 從此開啟音樂之路

明星成長-林家謙