Web Interstitial Ad Example

小薯茄朱MIC專訪 (1) |DSE成績大公開 + 選科心得

22-06-2022
OG PART1

DSE文憑試放榜在即,各位應屆考生未來想向哪方面發展?

小薯茄為代表的人氣網上短片製作團隊,近年來愈發走紅,拍網片成為不少年青人嘅愛好,亦有愈來愈多年青人加入網絡界成為Youtuber,因此我哋特意邀請咗《小薯茄》幕前成員之一「朱Mic」,分享當年DSE放榜嘅心路歷程,並就過來人身份將成功入行嘅貼士傳授俾各位應屆DSE考生! 

朱Mic今次率先為大家公開當年DSE考試成績及加入小薯茄嘅原因,立即去片!拉落啲仲可以睇埋文字足本版。

想知小薯茄招募全過程?即睇Part 2!

朱Mic訪問文字足本版

問 : 當年放榜心情係 ?

朱Mic答 : 自己Expect考得比較差,Best 5 可能得十三十四分左右,但出到嚟有二十分,分數比預期中好,當其實二十分係一個好中間,有少少尷尬嘅分數,所以當時攞到呢個分都覺得有啲迷惘,就諗我究竟要Retake定係報Jupas,咁最後我就選擇咗報Jupas

問 : 點解當初會揀咗讀工商管理學系(BBA)  ?

朱Mic答 : 因為我中學嗰時有讀BAFS,覺得與ECON相關嘅嘢幾得意,本身有啲興趣所有就揀咗呢一科,第二就係睇成績,因為當時我BAFS成績都Okay,讀得都算上手同快,所以我就揀咗呢一科。就算大家揀學校或揀科,我覺得最緊要都係睇興趣先,因為如果冇興趣好難讀得好。

問 : 幾時開始鍾意拍片 ? 

朱Mic答: 中六畢業之後去咗一個Grad Trip,當時嘗試拍低自己去旅行嘅過程,然後發現原來紀錄生活呢件事都幾得意,然後去到大學Year 1就開咗個Youtube Channel,嘗試自己營運,發現我對拍片都幾有興趣,變咗一個新嘅興趣,因為自己本身鍾意打鼓,不嬲都淨係讀下書打下鼓比較普通,有咗呢個興趣之後,做多咗呢樣嘢,探索多咗,見嘅嘢都多咗。

想知小薯茄招募全過程?即睇Part 2!

問 : 讀大學時有咩規劃 ? 

朱Mic答: 嗰陣都有少少Lost,因為自己讀緊嘅嘢同想做緊嘅嘢有少少唔同,例如我讀緊Business,但我想做Media同網絡相關嘅嘢,當時都有少少Lost,諗自己有冇做錯決定,但最後我都係好簡單Set咗個Goal俾自己,如果我畢咗業兩三年嘅時間,我會好努力做關於網絡嘅嘢,會好努力拍Youtube,咁如果冇乜成績先返去做返商科嘅嘢,但好好彩地喺臨畢業前參加咗小薯茄嘅幕前招募,最後成功咗,而小薯茄都俾咗一個平台俾我發展自己嘅興趣。

問 : 點解後來會加入小薯茄 ? 

朱Mic答: Year 1就開咗個Youtube Channel,嘗試過拍好多唔同類型嘅嘢,例如Vlog、綜藝等,接觸咗好多唔同嘅器材,發現咗自己好有興趣。小薯茄係我一個睇開嘅Channel,我好Buy佢哋嘅Concept,小薯茄影片節奏好快,片長比較短,有時會因為一個劇情反轉,好容易就出到嗰件事。呢個咁快嘅節奏同咁幽默嘅方式,感覺非常網絡,我好鍾意呢個方式,所以想加入小薯茄。另外因為小薯茄規模大,入到嚟都俾咗好多機會我去學習及展演自己,所以當知道小薯茄有幕前招募就好快去參加。

朱Mic答專訪共有三集,同大家分享佢演藝路上嘅故事,繼續留意我哋頻道,其他精彩內容即將上架!

想好似朱Mic咁將興趣變成職業?咁就要盡早為放榜選科作出部署!<<DSE放榜升學全攻略 家長學生天書2022>> 有升學專家為你拆解選科迷思,教你聯招改選策略,更附上香港各大院校嘅科目收生要求!電子書將於7月1日正式上架,敬請期待 !按此率先預覽DSE放榜攻略