Web Interstitial Ad Example

明星成長 | 柳應廷街頭Busking兩年零收入從音樂創作中反思家人關係

21-06-2022
明星成長-男歌手-柳應廷

要數MIRROR成員嘅熱血追夢故事,當然唔少得音樂才華爆棚嘅柳應廷 (阿Jer)  。阿Jer一出道,就獲得歌壇男歌手新人金獎,可見阿Jer嘅音樂表現好快就被人賞識及肯定,但其實成功背後,過程都並非一帆風順。

明星成長 | 陳卓賢以音樂抒發感受 求學時文武雙全為排球健將

 

中學已立志成歌手 為追夢試過兩年冇收入

阿Jer中學畢業於黃大仙區新蒲崗的天主教伍華中學,之後喺香港浸會大學國際學院修讀文學傳理學副學士。自小已決心立志成為歌手,讀書時更參加過唔少歌唱比賽,更獲取冠軍。2012年,阿Jer更與一班朋友夾Band,組成樂隊「Bromance」;2013年再組金屬搖滾樂隊「子非愚」,主力創作廣東話歌。 同年更參加過「天比高創作伙伴」嘅訓練班,為音樂表演打好根基。

明星成長-男歌手-柳應廷

圖片來源 : IG@jeremylaous

阿Jer大學畢業後,將全副心機擺入音樂,喺香港街頭表演Busking,幾乎兩年接近零收入,為維持生計,轉做娛樂記者,阿Jer曾於訪問中表示 : 「生活拮据,連三餐都難,但喜歡音樂就不會計較。不過,兩年沒工作沒收入,去到盡頭,唔好意思問家人攞錢,於是找了一份正職,是做娛樂主播。」但始終娛樂主播與做歌手係截然不同嘅工作,阿Jer並不甘願當一個社會齒輪,心裡最想嘅始終係透過音樂傳遞訊息,為生活帶嚟一絲轉變。

明星成長 | 林家棟早已認定演員之路 拒絕承繼父親衣鉢

 

從《全民造星》到男新人金獎
感激家人一直無條件支持

直至《全民造星》出現,便改寫咗阿Jer喺事業路途上嘅命運,阿Jer嘅音樂透過選秀節目漸受到賞識與認同,後來更加入MIRROR,推出多首SOLO歌,橫掃樂壇上不少音樂獎項。當時阿Jer喺《全民造星》中無法闖進十強,更曾於中途被狠批,曾透過復活賽翻身,阿Jer : 「問我如何堅持?就是不斷問自己,心底最喜歡甚麼,無論我遇到幾多挫折、白眼或批評,都問自己是否最喜歡唱歌,喜歡就要堅持增值自己,所以無論造星比賽被out再復活,或者上年的《造星II》的表演,心態是遇強愈強,做更好的演出。」

明星成長-男歌手-柳應廷

圖片來源 : IG@jeremylaous

 
明星成長 | 王丹妮由國際模特兒走到演員

有如今成就嘅阿Jer,曾多次於訪問中感激家人嘅無條件支持,表示家人非常支持及鼓勵自己追夢,亦請阿Jer放心無需擔心生計。早前阿Jer推出一首講述母子關係嘅歌,借歌表達珍惜眼前一切嘅重要,更強調自己非常重視親情,回想有時因工作壓力大而無心向屋企發脾氣時,便更加有感,更坦言有時會因工作太忙而忽略父母 : 「而家諗返覺得唔應該,因為搵到一個人着緊你同愛你,係一件好難嘅事!」並稱對於家人呢個課題,仍在學習當中,自己可以喺呢方面做得更加好。

 

相關文章:

明星成長 | 鍾雪瑩曾身兼多個創作身份 裸辭為提升自我修養成專業演員
明星成長 | 方東昇中學為辯論隊隊長 TVB打滾24年由實習記者做到節目主持
明星成長 | Edan音樂讀書範範得 大學曾揀錯科感後悔

明星成長-mirror-呂爵安