Web Interstitial Ad Example

明星成長 | 黃妍被中學濃厚閱讀氣氛感染變書痴

03-01-2023
明星成長-黃妍-樹仁大學

有文青歌手之稱嘅黃妍,愛閱讀愛文字創作,深村上春樹及幾米等著名作家嘅啟發,將拜讀過嘅文學作品化成靈感,創作音樂。不過愛文字嘅黃妍其實一開始係讀理科出身,直至大學選科時才決定選擇文科,主修新聞系,畢業後更曾從事廣告撰稿員。後來入行成為歌手,所創作嘅歌曲都離不開書中世界。

中學常流連圖書館 捉緊每一個睇書的時刻

黃妍就讀海壩街官立小學和屯門天主教中學,自小因為父母看重學業,甚少接觸電視與電腦,便培養咗閱讀嘅興趣,小學時更有擔任學校圖書館管理員,經常流連於圖書館,而中學因為每年都有辦書展嘅關係,學習環境充斥閱讀氣氛,使得黃妍養成睇書習慣。

明星成長-黃妍-樹仁大學
圖片來源 : IG@cathinwong

中學畢業後,黃妍入讀樹仁大學,主修新聞系,由理科變成一位文科人,大學時更經常自掏腰包買書,由於居住於屯門,前往北角返學車程長,曾於訪問中提到由於屯門公路常塞車,坐車時都會睇書打發時間,更稱為咗睇多啲書,寧願日日花兩個鐘坐車返學,都唔住宿舍,可見黃妍絕對稱得上係一位書卷味甚濃嘅女子。

明星成長 |《美麗戰場》陳曉華中大護理系畢業 參港姐為求突破Comfort Zone

一次實習經歷對傳媒之路卻步 從此轉戰音樂戰場

鍾意睇書嘅人通常都非常文靜,黃妍亦不例外,表示自己大學時冇上莊亦冇參加許多課外活動,不過由於修讀嘅係新聞系,所以都有好多精彩嘅體驗,例如接觸到廣告創作,亦有機會做實習記者,到不同地方進行採訪,如到立法會及停屍間工作,不過雖然能夠令自己見多識廣,但卻因為一次於停屍間工作嘅經歷,對成為記者卻步。

明星成長-黃妍-樹仁大學
圖片來源 : IG@cathinwong

畢業後黃妍曾到一間社交媒體公司任職廣告撰稿員,從事大量嘅文字創作,不過藏於黃妍心裡嘅其實係一個音樂夢。不時會自彈自唱嘅黃妍,大學時經已常到街頭Busking,更用兼職賺到嘅錢買咗人生第一支結他,上網自學彈奏,從中更認識到一班音樂人,開始創作歌曲到YouTube,2017年更參加《音樂大童》英皇藝人企劃活動贏得冠軍。

明星成長 |鄧佩儀入行十年終做女一 突請假返加拿大重回校園生活?

香港街頭表演起步 後到台灣表演獲香港唱片公司賞識

後來一次於香港Busking時,獲得一位來自台灣嘅朋友欣賞及鼓勵,便計劃到台灣發展,更獲得台灣小店邀請表演,雖然唔係付費演出,但為黃研累積唔少表演經驗。喺台灣表演嘅過程中,機緣巧合遇上索尼音樂娛樂香港工作人員到場觀賞並獲得賞識,一年後便送請加盟索尼音樂,於香港正式出道,成為香港樂壇唱作女歌手之一。

明星成長-黃妍-樹仁大學
圖片來源 : IG@cathinwong

對於自己嘅音樂旅程,黃妍將此經歷聯想到一本對自己影響甚深嘅書—《牧羊少年奇幻之旅》,並稱:「這本書的概念讓我體驗到,當好想去做一樣事情時,你又全心全意做,這個世界會來幫你,是這本書的中心思想……我音樂路上見過、嘗試過。」

最愛村上春樹及幾米 從書本中打開創作之門

明星成長-黃妍-樹仁大學
圖片來源 : IG@cathinwong

無論係廣告撰稿員定唱作人嘅黃研,都離不開創作,而所有靈感大部分源自於書本。黃妍尤其喜歡村上春樹及幾米嘅作品,表示睇書可閱讀他人嘅經歷及故事,增加對自己及世界嘅認識及理解,當年就係憑幾米嘅《向左走向右走》及《月亮忘記了》,開啟咗呢鋪「閱讀癮」,成為書痴,除咗鍾意村上春樹及幾米,另更喜歡東野圭吾、吉本芭娜娜、三毛、Neale Donald Walsch、Mitch Albom、周耀輝等作者。

創作與閱讀密不可分,擁有對世界有深刻見解嘅黃妍,透過閱讀令自己大眼開戒,打開靈感之門,更愛上寫作及文字,曾稱 : 「你不用特別為了要學一些字而去看書,不是的,你看得多就慢慢吸收那人的文筆,冥冥中就會影響你,跟住他的世界觀去寫那個故事,說話的 flow,會慢慢影響緊你。」


相關文章
明星成長 | 馮盈盈零經濟及商科底成功考獲CFA Level 1 當年DSE 28分入港大
明星成長 |麥美恩加拿大名校畢業 入行以做主持為目標
明星成長 |麥明詩會考10A放棄拔尖到英國考A-LEVEL入劍橋大學