Web Interstitial Ad Example

健康食譜|營養師食譜教煮低卡美食 電飯煲蘑菇雞肉意大利飯 

27-10-2022
20221024 電飯煲蘑菇雞肉意大利飯 E+


意大利飯一般被減肥人士視為邪惡高脂食物,因為需要用上忌廉和芝士,都是高脂食材。在餐龐餐牌上的意大利飯菜式可以上至1000卡路里,不過,營養師分享一個在家健康意大利飯食譜,只需要一個電飯煲就煮好,而且卡路里不足500!


營養師Vivian介紹她設計這款蘑菇雞肉意大利飯的感想:「Risotto一向比人一個好肥膩嘅感覺,今次呢個食譜就以菇菇自身嘅香氣做基底,再加入蘑菇湯代替高脂嘅忌廉,大大咁減少脂肪量。雞柳同雞胸同樣屬高蛋白質食物,啱哂有需要增肌減脂嘅朋友仔;經太陽照射過嘅大啡菇富含維他命D,而食譜嘅分量已經可以滿足我地每日所需,免疫力LEVEL UP!最後,落埋Risotto嘅靈魂-Parmesan Cheese 就輕鬆完成喇!」

電飯煲蘑菇雞肉意大利飯
材料 (1人份)/498卡路里:

日式忌廉蘑菇湯  165毫升
大啡菇        2個
白蘑菇        2粒
洋蔥        1/2個
蒜頭        3瓣
意大利米      1/2杯
清水        20毫升
雞柳        80克
黑椒碎       1/2茶匙
番茜碎        2湯匙
巴馬臣芝士碎     10克


醃料:
醬油    1茶匙
鹽、黑椒  少許

食譜:

1. 將所有菇用抹手紙抹乾淨,切成大片。
營養師貼士:以乾布或廚房紙抹乾淨菇菌便可,可減少出水情況,菇味亦更香濃。
2. 洋蔥、蒜頭去衣,切粒備用。

3. 將意大利米沖洗後把米、蘑菇湯、水放入電飯鍋後,再加入洋蔥、蒜頭及菇,按掣至飯熟。

4. 將雞柳切細粒,用醃料醃約10分鐘。

5. 當電飯鍋開始冒煙,開電飯鍋蓋,將雞柳放置飯上,再煮5分鐘,至雞柳熟透,加入番茜碎、黑椒和芝士攪拌,即成。


Vivian很開心可以跟大家分享一個「手殘都整到嘅蘑菇意大利飯」,因為便用電飯煲煮食,等半個小時就可以吃了,簡單、健康又好味。廚房新手都一樣可以輕鬆完成健康美食!


Vivian
澳洲註冊營養師


資料及圖片來源:註冊營養師 Dietitian Vivian


相關文章 :
健康資訊|慢性痛症越趨年輕化 成人㩒電話低頭60° 受力27kg
健康食譜|甘筍山藥響螺 湯鮮又甜 夏日補充礦物質靚湯之選
健康食譜| 這樣煮肉丸好吃又低脂 香草鮮茄燴美味肉丸

食譜-香草-肉丸