Web Interstitial Ad Example

育兒百科 | 固體食物會令BB瞓耐啲?

25-03-2022
育兒百科-固體食物-睡眠

BB加固後會瞓差咗?曾經聽過唔少人話,只要夜晚嗰餐餵多啲固體食物畀BB,佢哋夜晚就會瞓得好好,可以瞓過夜。其實,咁樣唔係必定會令小朋友瞓得更好架,更有可能會帶嚟反效果,一齊聽下嬰幼兒睡眠顧問 Cheryl Chan講解!



過多固體食物 反而令BB難於消化

BB出世頭一年,奶是主要的營養來源,固體食物只是一個輔助角色,在幫助小朋友慢慢過渡進食更多元化食物。BB胃仔好細,消化系統正在發展中,如果強迫在晚餐食太多固體食物,消化系統就要晚晚開OT`進行消化。反而有機會令BB肚仔唔舒服,而影響睡眠,扎醒嘅機會隨之增加。情況就似,晚晚食buffet食到好飽去瞓覺,個胃自然頂住頂住,瞓著都覺得辛苦!

加固需循序漸進

加固係嬰幼兒嘅必經階段,但要循序漸進,令BB慢慢適應。一般剛剛開始加固體食物嘅時候,可盡量於日間午餐時段引入固體食物,一來可以更容易知道BB會唔會對某種食物有敏感,二來亦可以令佢哋有更多時間消化固體食物。

 

所以,夜晚食到好飽並唔一定代表BB可以瞓得好好!記得要按照BB嘅需要餵食,而供應某個份量嘅奶/食物,但係BB可唔可以食得晒,就由佢話事!

 

未提供說明。

嬰幼兒睡眠顧問 Cheryl Chan
Cheryl從事教育工作多年,其後成為認可的嬰幼兒睡眠顧問,亦是國際嬰幼兒睡眠顧問協會 (IACSC)的會員。Cheryl開設「Jovial Sleepers – 嬰幼兒睡眠諮詢」, 提供睡眠諮詢服務及為父母而設的網上嬰幼兒睡眠課程,協助父母解決嬰幼兒睡眠問題,提升小朋友和父母的睡眠質素。Cheryl相信「寶寶瞓得好,爸媽就少煩惱」,希望幫到更多家庭,讓大家都可以有覺好瞓。
Facebook 專頁 : Jovial Sleepers – 嬰幼兒睡眠諮詢 (IG: jovialsleepers)

相關文章
育兒百科 | 幼兒應該幾時戒奶嘴?
育兒百科 | 讓幼兒用奶嘴的利弊
育兒百科 | 使用小夜燈可讓BB安睡?

育兒百科-幼兒-小夜燈-怕黑