Web Interstitial Ad Example

Daily Archives: 2022-06-23

健康食譜|夏日清新麵食好推介 必試 低卡蕃茄蝦仁螺絲粉

炎炎夏日,很多人都會變得食慾不振,因此今日為大家介紹的「 蕃茄 蝦仁螺絲粉」,是一個非常清新開胃的西式麵食,做法亦非常簡單。酸酸甜甜的 蕃茄 ,配上口感彈牙的蝦仁,以及自製低脂版的 蕃茄 醬汁,健康又美味,不論大人,還是小朋友,都一定會喜歡。


英文教室 |IELTS 試前必讀!3大常犯串字錯誤

IELTS 寫作要小心嘅地方就係串字有冇錯!因為要寫深字,可以背,但偏偏有時會失咗重心,反而唔記得要仔細 check 下某啲常用字會唔會串錯咗!唔想無端端比人扣分,或者比咗個壞印象考官,不妨一齊嚟睇下以下常見嘅串字錯誤啦! 


英「識」生活|推介10個英國實用手機Apps 解決當地生活所需兼認識街坊

於不同地方生活,要有當地日常使用的Apps,配合生活所需。由以往香港的天文台、餐廳飲食的手機應用程式,Moon 媽移民到英國之後,便換上了10個實的的英國Apps,想知10個實用應用程式是甚麼?。如果想移民英國,便要立刻睇下已一家三口移民並育有一名3歲女女嘅Moon媽分享!