Web Interstitial Ad Example

Daily Archives: 2023-01-13

週末好去處 | 鰂魚涌遊紅屋 參觀生物展覽+體驗自然工作坊

今次介紹畀大家嘅活動,唔只可以郊遊,學習自然保育及認識各種香港生物,仲可以玩埋工作坊,訓練手眼協調,展現藝術細胞DIY新春裝飾。住喺港島嘅朋友前往就更加方便,因為去嘅地方係位於鰂魚涌嘅林邊生物多樣性自然教育中心(紅屋),


健康資訊|通關後撲熱息痛缺貨點算好?常備3種止痛退燒藥看門口

香港新冠疫情持續,通關前夕市面上更出現「搶藥潮」,除了香港人常用的退燒止痛藥必理痛早前缺貨外,其他含「撲熱息痛」(Paracetamol)成分的成藥亦供應緊張。除了撲熱息痛外,市民亦可考慮挑選含有「布洛芬」(Ibuprofen)或「阿士匹靈」(Aspirin)的成藥「看門口」,不過每種成藥有不同副作用,服用前要先評估個人狀態。


健康食譜|輕盈版蘑菇芝士雞肉燉飯  無牛油走忌廉美味又有營

平日在家中煮得多中餐,可能有時會覺得有點沉悶,因此今次為大家介紹一個西餐食譜,就是「蘑菇芝士雞肉燉飯」。相信不少人聽到「燉飯」就覺得很肥膩,因為需要用上大量牛油、忌廉等來製作。事實上,自家製的燉飯可以健康美味又有營養,而且配搭更是千變萬化。