Web Interstitial Ad Example

Daily Archives: 2021-02-04

【升小攻略】PN班開始就要為 升小一 做好準備?

早前ABC Pathways Group舉辦《小一選校秘笈成功個案經歷》網上分享會,有家長到講座分享 升小一 攻略,電台節目《人仔細細》邀請到幼兒教學機構—ABC Pathways Group創辦人Bally,教家長們及早為小朋友計劃定 升小一 路向,選擇最適合的學校。 不少PN班、K1學生的家長已經開始為子女..

【㯋德學府 | Anson Sham】淺談 德國升學 制度及留學德國語言要求

德國學生極度重視學習過程,也非常用功!作為一名香港人成功到 德國升學 的我,德國同輩之間成績不是重大因素,德國求學風氣比較傾向一起共同學習,規劃未來;不要「以為免費到德國讀大學」只是第一動機,相當多學生也不能成功畢業,因為德國的學習和考試制度十分嚴格!


【Steam爸教學|Hewego】 伯努力定律 – 紙之呼吸篇

用力一吹,就一定係吹走啲野?其實唔係!吹水就可以吸引朋友,但吹兩張紙仔,唔通佢哋都會互相吸引?今次 #喂爸 教兩位小朋友 #Miles #Jay 空氣動力學之中嘅重要概念「 伯努力定律 」。當中仲發現咗,好多野都唔係我哋表面睇嘅咁簡單!