Web Interstitial Ad Example

【Steam爸教學|Hewego】學習低碳生產模式 魚菜共生 生態

15-04-2021
steam爸教學-hewego-生態教育-魚菜共生

現時郊野多到處都是人,令到父母想在郊外環境實行生態教育都十分困難,但如果在家中都可以親親大自然?今次Steam爸們馬仔同喂爸仲有MILES 同JAY就教你點樣在家建立小生態,發展「 魚菜共生 」!

魚菜共生 生態原理

魚菜共生生態利用無土的水循環環境下實現魚菜共養,是一種結合了水產養殖和無土栽培兩大新型技術,是一種新興的複合耕作體系。這種技術原理是在無土環境中建立魚、蔬菜、微生物的生態循環鏈。魚透過排泄物為植物提供營養,植物吸收養分實現水質過濾,而微生物對魚排泄物進行分解,再為植物提供養分。


這項技術,可以實現「養魚唔洗換水都唔怕水質差,種菜唔施肥都可以生生猛猛」,從而達成魚菜的協同共生,是一種「未來可持續循環」的低碳生產模式!魚菜共生系統小到居家系統,大到萬坪的商業化生產都適用!

三位老豆,同佢哋嘅小朋友,成就同一個童年夢想
👇如果覺得好睇,請讚好FOLLOW我哋👇
HEWEGO專頁:按我


This image has an empty alt attribute; its file name is IGArtboard-2@0.5x.png
HeWeGo係由三個識於微時嘅老豆級人馬於一次吹水聚會傾湊仔女經後,無心插柳嘅情況下開設嘅專頁。
眼見太太們已經為仔女其他事務大費周章,學習STEAM嘅重任就交俾爸爸吧!寓玩樂於學習幾時都係最輕鬆最容易去吸收知識嘅途徑,仲可以透過同仔女嘅互動,加深彼此嘅了解,互信同埋積累無數難忘嘅回憶。所以我哋決定將呢啲片段透過Hewego 既平台一一記錄,分享俾對各位父母同埋對STEAM有興趣嘅朋友。

【Steam爸教學|Hewego】 9V電池 的3個實驗真相

9V電池實驗真相