Web Interstitial Ad Example

【Steam爸教學|Hewego】唔識教到小朋友都識 – 逆行空氣篇

14-01-2021
steam爸教學-hewego-逆行空氣

歡迎大家嚟到「HEWEGO」,又係我哋喂爸同馬仔,今次我哋會介紹一下,一個點都吹唔脹嘅氣球,你又知唔知點解點吹都唔會脹?原來同 逆行空氣 有關!

今次我們需要準備以下工具,用嚟做實驗:
1. 兩個膠樽,其中一個要戛(吉)一個小洞。
2. 兩個氣球(要唔同色)   

實驗過程(空氣體積):

首先,將兩個氣球放入膠樽入面,吹氣口套住樽口位,然後對準樽口吹氣。

之後,你就會發現,一個畀人戛(吉)穿咗嘅樽,入面嘅氣球就會脹起,而無畀人戛(吉)穿嗰個樽就會吹唔郁。

實驗原理(空氣體積):

因為,空氣具有體積,會佔用空間,如果唔戛(吉)穿樽身,等原先喺入面嘅空氣先走出嚟,就會佔住啲空間,令氣球無法變大吹脹。所以當我哋戛(吉)穿樽身,畀空氣可以走出嚟,釋放樽內嘅空氣,就可以令氣球有空間變大!

HEWEGO專頁:按我

HeWeGo係由三個識於微時嘅老豆級人馬於一次吹水聚會傾湊仔女經後,無心插柳嘅情況下開設嘅專頁。
眼見太太們已經為仔女其他事務大費周章,學習STEAM嘅重任就交俾爸爸吧!寓玩樂於學習幾時都係最輕鬆最容易去吸收知識嘅途徑,仲可以透過同仔女嘅互動,加深彼此嘅了解,互信同埋積累無數難忘嘅回憶。所以我哋決定將呢啲片段透過Hewego 既平台一一記錄,分享俾對各位父母同埋對STEAM有興趣嘅朋友。

更多STREAM教育資訊︰按我