Web Interstitial Ad Example

Daily Archives: 2022-11-21

明星成長 | 鄧家禮多倫多大學畢業兼具音樂及教育學位 回港再進修音樂碩士 現正修讀IB課程資格

從事幕前嘅藝人,大多數令人有一個錯覺,就係只專注幕前嘅工作。但隨住時代嘅轉變,做幕前嘅藝人都變得多元化發展,有啲仲可能擁有多個不同資格添! 現年29歲嘅鄧家禮(Vincent),佢現時MakerVille 旗下藝員,擁有加拿大多倫多大學音樂學士,及香港浸會大學音樂系文學碩士學位,另更取得Ontario Institue for Studies in Education 嘅教育學士學位,曾經仲喺中學教過書添!


週末好去處 |尖沙咀華麗放閃聖誕Gala 體驗造型服務+親子聖誕烘焙

就到聖誕節啦,我地去左尖沙咀 Mira Place 影靚相,有「Let’s Gala This Christmas」主題既金光閃爍的打卡佈置。有7.5米高既聖誕樹、Kiana叫佢做公主屋嘅鏡屋、極多聖誕樹嘅紅地毯等場景去打卡。我最鐘意嘅一定係影紅地毯嘅小舞台上影相,嗰度嘅燈光令到影出嚟嘅相好靚,好有企喺舞台上面嘅感覺。Kiana最鍾意嘅係公主屋,成日都走入去入邊同埋行吓出邊嘅樓梯。


名幼訓練班|兒童接受良好教育不應分等級 介紹5間學費平兼良好幼稚園

幼兒教育是小朋友人生中最重要的學習階段, 良好的幼稚園學習基礎能改變小朋友的成長和想法,因此家長都越來越重視選擇優質的學校。 香港的幼稚園主要分成牟利和非牟利機構兩類,一般名氣較大的學校都是私營機構運作的, 這些學校不但競爭劇烈,而且家長需要每月支付不少的學費和雜費。