Web Interstitial Ad Example

Daily Archives: 2022-10-14

本地升學|23/24幼稚園K1入學申請懶人包

10月至11月唔少幼稚園都開始進行23/24年度K1新生招生,報名同時各位家長記得幫子女申請幼稚園入學註冊證!雖然都有唔少幼稚園已截止報名,但都有唔少熱門學校仲接受招生,各位家長記得把握機會,見到心儀嘅幼稚園就Bookmark同報名啦!


健康資訊|肥胖增加腰痛風險 脊醫建議運動減肥防痛症

到脊醫診所求助人士,許多是因為感到腰痛,有部分則舊患復發回來。有位中年男士多年前曾患腰椎間盤突出,當時接受治療後腰痛已消除,但由於從事體力勞動工作,加上重點是身體過胖,所以每隔一段時間便復發,脊醫建議他必須減肥,近期他勤做運動減磅不少,腰痛明顯得到舒緩。


正向成長| 以非懲罰的方法管教孩子 以免孩子懶於思考和增添焦慮

隨著疫情開始減退,社會漸漸重回正常,孩子又可以繼續參與課後活動,豐富成長的經歷。有時候在家長和孩子等候參與活動的過程中,社工會觀察到家長在管教孩子的方式方法,以及孩子即時給予家長的回饋,有正向管教,也有高壓的管教。有家長常常表示孩子反叛,難於管教,令近期緊張常生活添上煩惱。


明星成長 |《美麗戰場》陳曉華中大護理系畢業 參港姐為求突破Comfort Zone

近日TVB播放嘅《美麗戰場》,焦點除咗有陳瀅,仲有港姐冠軍陳曉華,入行僅四年即可登上主角之位,可見演藝前途一片光明,陳曉華喺劇中所飾演單純天真嘅林小美,其實戲外原本都係一個充滿愛心嘅護士,於中文大學護理系畢業,後來為咗跳出Comfort Zone 參選港姐更加入TVB成為女演員。