Web Interstitial Ad Example

Daily Archives: 2022-10-03

媽媽Online|Yvonne Wong 小五開始準備升中是否太早?

最近同學仔家長詢問小五開始聽升中 講座是否太早,筆者說不是。就算小四開始聽講座也不是太早,機會只是留給有準備的人。根據以下數點,便明白為何子女於小四開始準備升中亦不會太早。


週末好去處 |80後集體回憶 《我係小忌廉》音樂祭旺角登場

《我係小忌廉》係80後嘅回憶,為慶祝明年踏入40周年,旺角將舉行期間限定音樂祭 —《我係小忌廉40週年前夜祭 – 香港音樂祭2022》,唔只有多個經典場景打卡位,,仲有好多限定單品獨家預售!今次「親子試玩員」豬仔包媽媽同豬仔包再次帶大家行一轉先!!


明星成長 |《聲夢傳奇2》任暟晴Jasmine奪冠 三甲全為音樂神童

《聲夢傳奇2》冠軍由任暟晴(Jasmine)奪得,而亞軍則由黃洛妍(Janees)奪得,本來大熱嘅趙紫諾(Sabrina)則奪得季軍。三甲雖然年紀輕輕,任暟晴及趙紫諾更僅分別只有16及14歲,卻分別擁有超強音樂背景,唔係小提琴或鋼琴演奏級,就係聲樂8級