Web Interstitial Ad Example

Daily Archives: 2021-02-25

【子女教養】小孩「痴身」是不是一件好事?最重要是 溝通

做父母並不是一件容易的事,教育子女要做的不單是要顧及成其長發展,亦要顧及他們的心理健康,給予他們與父母 溝通 的機會。電台節目《人仔細細》邀請到幼兒教學機構—ABC Pathways Group創辦人Bally,分享如何讓子女生活在溫馨和諧的家庭裏。


【Steam爸教學|Hewego】 一邊 STEAM飯 一邊學STEAM

既然係新年,就梗係同大家 STEAM飯 !咦,你問我「因乜解究食餐飯🍚都關STEAM事呢? 」點解客串嘅Y人叔叔請食飯會令佢哋咁興奮? 仲因此成為咗「飯飯」之交呢? 片尾Y人叔叔仲將自己嘅座右銘話咗畀兩個世姪知。唔通又係爛GAG? 🙀 即刻睇片啦!


【㯋德學府 | Anson Sham】申請德國 學生簽證 注意事項

德國作為歐洲最佳的留學國家,一直以嚴謹質素享譽全球。所以申請德國 學生簽證 的過程也一點不容易,今天就給香港準備出發到德國升學的芸芸學子分享一下申請德國 學生簽證 流程。德國學生簽證分為三種類別,包括︰學生簽證、學生暫准簽證、語言學校簽證。