Web Interstitial Ad Example

Daily Archives: 2021-02-18

【選校資訊】入讀 Happy School 真的能愉快學習?

教育局早前宣布,若疫情不惡化將逐步回復正常生活,讓學生上學,以避免長期沒有面授課堂的生活對學生有影響。電台節目《人仔細細》邀請到幼兒教學機構—ABC Pathways Group創辦人Bally,分享 Happy School 的教育理念,如何讓學生愉快學習。


【兒童創科CEO | Anson Sham】 STEM教育 好處逐點拆解

STEM教育 是什麼 ?到底STEM 教育有咩好處? 點解近年香港政府極力推動創科發展同時,教育界都推行 STEM 教育?亦都有唔同嘅教育機構喺中小學加入STEM相關活動元素?今日就等香港首間兒童創科培訓機構 APLUZA Academy 用「口語化」簡單解釋比各位家長同學聽吓啦!


【消委會】 20款 吸塵機械人 檢測報告

吸塵機械人 自行在屋內行走並吸淨地面,對無暇打理家務的家庭別具吸引力。近日消委會 測試了20款 吸塵機械人 ,結果發現樣本的吸淨表現及寧靜程度參差。樣本售價由$598至$11,999,當中只有四款吸淨表現和寧靜程度同時較為理想。對比起傳統直立式吸塵機,吸塵機械人的吸淨能力較遜色。


【Steam爸教學|Hewego】DIY手動卡通片 教你製作神奇 動畫

卡通片嘅原理,你又知唔知係點嚟? 其實每部 動畫 嘅背後,都要花好多心機製作㗎!今次 JAY、MILES 同喂爸三個人六隻手,夾手夾腳為你製作「 動畫 卡通片」❗️ 片中有齊開箱過程同試玩方法,記得睇實我哋喇! 三位老豆,同佢哋嘅小朋友,成就同一個童年夢想🤲👇如果覺得好睇,請讚好FOLLOW我哋👇HEWEGO專頁:按我。..