Web Interstitial Ad Example

【Steam爸教學|Hewego】經典Steam實驗之 大象牙膏

28-01-2021
steam爸教學-hewego-大象牙膏

歡迎大家嚟到「HEWEGO」,今集喂爸、Miles同JAY,同你做經典Steam實驗 – 大象牙膏 !大家不妨一齊跟住我哋喺屋企試吓,不過記得要家長陪同!

👨‍🔬今次我們需要準備以下工具,用嚟做實驗:
1. 洗潔精一支(溶劑A)
2. 雙氧水一支(溶劑A)
3. 食用酵母粉—份(溶劑B)
4. 暖水一支(溶劑B)
5. 食用顏料(蛋糕用)

👉實驗原理(過氧化氫催化分解):

因為過氧化氫(H2O2)可以被催化分解,而產物是水與氧氣。不過雖然,過氧化氫在一般情況下也可以分解成水和氧氣,但是反應速度極慢,甚至於觀測不到。所以,在加入催化劑(一般在 大象牙膏 實驗中為碘化鉀)後會加速反應生成大量氧氣!

👉實驗過程(過氧化氫催化分解)︰

慢慢混合洗潔精與雙氧水,成為溶劑A。
慢慢混合洗潔精食用酵母粉與暖水,成為溶劑B。
在溶劑A和溶劑B,慢慢倒入食用顏料。
然後,將溶劑B倒進溶劑A之中。
最後就會出現「 大象牙膏 」!

今次,Miles同JAY就整咗兩種顏色嘅 大象牙膏 (紅色同綠色),如果想更多色彩繽紛可以加入更多顏色玩吓,喺今個冬天造出你嘅泡泡聖誕樹!

👇如果覺得好睇,請讚好FOLLOW我哋👇
HEWEGO專頁:按我

HeWeGo係由三個識於微時嘅老豆級人馬於一次吹水聚會傾湊仔女經後,無心插柳嘅情況下開設嘅專頁。
眼見太太們已經為仔女其他事務大費周章,學習STEAM嘅重任就交俾爸爸吧!寓玩樂於學習幾時都係最輕鬆最容易去吸收知識嘅途徑,仲可以透過同仔女嘅互動,加深彼此嘅了解,互信同埋積累無數難忘嘅回憶。所以我哋決定將呢啲片段透過Hewego 既平台一一記錄,分享俾對各位父母同埋對STEAM有興趣嘅朋友。

更多STREAM教育資訊︰按我