Web Interstitial Ad Example

明星成長 | ERROR肥仔梁業190磅 從跳舞建立自信

02-08-2022
明星成長-error-肥仔

ERROR為香港男子組合,一直以搞笑騎尼形象示人,成員包括梁業(肥仔)、何啟華(阿Dee)、郭嘉駿(193)及吳保錡(保錡),全部均為ViuTV選秀節目《全民造星》參賽者,其中隊長肥仔雖然身形肥胖,但係身手靈活,跳舞技術相當了得,於《全民造星》時更係大熱之一。而原來肥仔之所以熱愛跳舞,全因當年跟媽媽去disco?

 

明星成長 | 柳應廷街頭Busking兩年零收入從音樂創作中反思家人關係

 

跳舞時如發光般 自信十足打破傳統「肥仔」印象

肥仔中學讀慈幼英文學校,曾於訪問中透露自4歲已跟媽媽去DISCO,長大後見到雜誌有間跳舞課程嘅宣傳,便主動向媽媽提出想學跳舞,媽媽亦表示支持,更提出若想深造舞藝可以出錢支持肥仔到外國學習,而肥仔學習嘅更非傳統舞蹈如中國舞、芭蕾舞及拉丁舞,而係街舞,對於當時媽媽無條件嘅支持感到非常感激,更曾表示短期目標就係帶父母去旅行。

圖片來源 : IG@fatboyip

追夢過程總係滿途荊棘,而肥仔為咗追夢都曾經歷過經濟拮据嘅時候,更曾為未能賺錢養家而對父母感愧疚,不過肥仔自信且跳脫嘅表演力,最終於《全民造星》獲得一致好評,更令大眾對「肥仔」另眼相看,肥仔亦於節目中表示 : 「你估我唔到呀?我就做畀你睇」一跳舞身體就似會發光般,自信十足,相當吸睛,獲得網民大讚。

 

推出個人單曲憑歌寄意感激媽媽支持

最後肥仔於《全民造星》獲得第4名,更被邀請與同屆參賽者阿Dee、193及保錡組成男子組合ERROR,更有幸出SOLO歌,為答謝家人嘅支持,肥仔更於第3首SOLO歌《Dear MaMa》憑歌寄意,向媽媽表達感激之情。而呢首歌嘅意念係源於肥仔發嘅一個夢 : 「我仲有個哥哥做game designer,一家人一齊住,越大越多感觸…啲音樂好煽情…有幾晚發夢有親人離開咗,好真實,我坐喺床頭望住父母,好似未做過啲乜,間唔中都會發呢個夢,夢中我嚎哭喊到醒咗。如果我仲有第二隻歌,我係想寫畀我阿媽,我唔想畀自己後悔,我未必賺到好多錢,但一直好想帶佢哋去旅行,而家只係喺屋企食吓飯,想令佢哋安享晚年。」

圖片來源 : IG@fatboyip
明星成長 | 邱士縉Stanley自小愛演戲曾參選香港先生 初期負評不斷曾自我懷疑

入行曾為跳舞導師 為EDAN師父

肥仔入行前經已為一名舞蹈員及跳舞導師,曾與不少藝人合作,如陳偉霆、側田及天堂鳥等,肥仔更係MIRROR成員Edan讀大學時嘅跳舞老師。Edan更大讚肥仔非常大愛,更爆肥仔冇收錢教自己跳舞,呢份施予非常難得,而肥仔則回應 : :「我曾聽一位前輩說,這個娛樂圈很需要傳承,傳承不可事事都計錢,而是無私奉獻。你寧願做一個出盡風頭,但其實別人不太喜歡你,或是躲在背後,教識對方所有,令對方默默感謝你,我會反思這問題,選擇做後者,我自知不是最靚仔或做男主角的人,點解不去做大家尊敬我的事,而且我自己也開心。」

相關文章:

明星成長 | 楊樂文Lokman參加造星前曾想過轉行 全職教舞試過最低月入得4千
明星成長 | Anson Lo DSE考獲23分 讀城大BBA為追夢退學做舞蹈者
明星成長 | 陳卓賢以音樂抒發感受 求學時文武雙全為排球健將

明星成長-MIRROR-陳卓賢