Web Interstitial Ad Example

明星成長 | 邱士縉Stanley自小愛演戲曾參選香港先生 初期負評不斷曾自我懷疑

26-07-2022
明星成長-MIRROR-邱士縉

近期<<I SWIM>>劇集已全數播映完畢,當中被受讚賞嘅演員之一邱士縉Stanley,其實早前經已演出多部劇集如《大叔的愛》、《地產仔》及《IT狗》,雖然被稱為MIRROR嘅外「下弦」,初出道時更於MIRROR眾多成員之中不被看好,但憑着精湛嘅演出成功讓網民眼前一亮,更被網民稱最有機會升上「上弦」嘅成員之一。擁有健碩身形嘅Stanley,雖然好外表感覺成熟硬淨,但其實出道期間一度懷疑自己,失去自信。

 

明星成長 | 柳應廷街頭Busking兩年零收入從音樂創作中反思家人關係

 

入行前為舞蹈者 曾幫郭富城伴舞

Stanley大學就讀城市大學,跟Anson Lo一樣同為舞蹈學會成員,畢業後亦曾成為專業舞蹈老師,亦身兼舞者,為不少天王巨星伴過舞如郭富城、林憶蓮等,出席過大大小小嘅舞台表演,後來想突破自己,將發展領域拓寬而有意參加不同嘅比賽入行成為藝人。由於鍾意睇電視,由細到大都希望入行成為演員,曾報讀過4年演藝班,更有參加過香港先生選舉,可惜因為停辦,最後去咗參加《全民造星》,最後更打入十強,成為MIRROR成員之一,一炮而紅。

圖片來源 : IG@stanleysc_

明星成長 | Edan音樂讀書範範得 大學曾揀錯科感後悔
 
 

學會自愛重拾自信 以搞笑幽默形象示人

不過Stanley喺MIRROR 12子之中曝光機會較少,亦不被看好,被外界定性為「下弦」。Stanley曾於VIUTV節目《調教你MIRROR》中,坦言覺得自己並無任何特別之處。Stanley亦曾於訪問中表示 : 「你看我表面充滿自信,其實並不!天外有天,看過世界有多大,你更會發覺自己渺小到不得了。」因為覺得自己並無別人閃亮,而一度自我懷疑,但沮喪過後Stanley好快便明白到要有個人突破必先要擁有自信 :「我深知我可以成為一個更出眾的人,尤其立足這一行,定必要緊握自信。因此我常自我鼓勵、做每一個決定先問問自己是否正確才繼續前行。」 除咗要建立自信,更要懂得自愛,Stanley強調要享受每一個階段嘅自己,接納自己嘅弱點,愛自己,讓自己想為一個更好嘅人,更表示 : 「我看見自己的弱點,先視它為獨特之處,不嘗試立即投訴,要知道這些都是塑成今天的自己。是接受、省思再到改善進步的過程。我好enjoy每一個階段的自己。」

圖片來源 : IG@stanleysc_

雖然初出道時不被外界看好,但經過調整,Stanley似乎終於搵到自己嘅定位,並清楚要讓觀眾與自己舒服必先要做返自己,例如搞笑幽默,讓觀眾看到嘅不只係台上唱歌跳舞嘅一個偶像而已,而係一個更加立體嘅自己,雖然年過30歲,喺演戲角色上或有所局限,但Stanley深信吸引力法則,只要堅持自己想走嘅路,好嘅事情自然會出現。

明星成長 | 林家棟早已認定演員之路 拒絕承繼父親衣鉢

 

相關文章:

明星成長 | 鍾雪瑩曾身兼多個創作身份 裸辭為提升自我修養成專業演員
明星成長 | 廖子妤隻身到港追夢 十年離鄉別井對家人感愧疚
明星成長 | 陳卓賢以音樂抒發感受 求學時文武雙全為排球健將

明星成長-MIRROR-陳卓賢