Web Interstitial Ad Example

明星成長 | 余香凝自小想做空姐 後為演戲讀心理學

25-07-2022
明星成長-女演員-余香凝

誕女已有一年嘅余香凝,休養並收身後近日宣佈將全面復出。最近更係社交媒體分享自己當年放榜經歷,勉勵各位應屆DSE考生,稱自己亦曾因成績考得唔好而徬徨過,機緣巧合下接觸演戲並一試愛上,從此開啟咗演戲人生。而余香凝代表品作中以《非同凡響》最為人深刻,更憑此電影入圍金像獎最佳女主角。別人眼中余香凝年輕貌美,演藝前途一片光明,但其實余香凝曾於訪問中透露自己亦經歷過冇工開嘅兩年,全靠自己有一套抗壓秘訣,走出低潮,後來才有機會把握住接踵而來嘅每一個拍攝機會。

明星成長 | 柳應廷街頭Busking兩年零收入從音樂創作中反思家人關係

拍戲後變得唔再事事SAY YES!

余香凝曾於訪問中提及自小並冇諗過成為演員,反而有諗過做空姐。余香凝憑住高挑嘅身形及出眾嘅樣貌喺2011年以模特兒入行,並感激受到電影公司同事提攜,有機會初道嘗試電影拍攝,擔演電影《骨妹》中其中一位主要角色,同時更憑《骨妹》獲得金像獎提名最佳新演員,期後更有份拍攝不少香港電影,甚至擔演女主角如《非同凡響》,形象多變。不過余香凝就透露曾經歷過自我懷疑嘅階段,承受過巨大壓力,能夠從壓力中得到釋放並從容面對未來各種嘅挑戰,更係自己最想學會嘅一個課題。

余香凝曾說: 「很多人都說在《非同凡響》中認不到我,但其實她的內心世界跟我最相似。這個女生因為很怕令人失望,所以做別人想她做的事,心內有很多想法也不敢說出來。我一路的成長過程也一樣,雖然家人沒有給予很大壓力,我自己卻會因為別人覺得我乖,而不敢表達不同的意見。」後來因為參演《非同凡響》而變得冇以前咁「乖」,開始敢於表達自己意見,唔會再乜嘢都Say Yes,呢個改變連余香凝身邊嘅朋友都留意到,余香凝表示呢個改變令自己非常高興。

明星成長 | Edan音樂讀書範範得 大學曾揀錯科感後悔
 
 

壓力力時靠行山疏導
想如媽媽一樣成為一個堅強嘅母親

不過余香凝嘅事業亦並非如大眾所見順利,余香凝亦曾經歷過兩年冇工開嘅日子,面對逆境嘅心法除咗靠自己方法疏導,更多得萬大事亦能保持鎮定嘅媽媽。余香凝表示壓力大時,行山係最有靠嘅舒困方法,稱因為搵朋友一齊行山時,過程中會減少使用電話,大部分時間都係觀賞周遭景致及與朋友聊天,當發現行到山頂時能夠看到山下美景,便會覺得一切嘅辛苦都係值得,從而更會鼓勵自己只要捱過去就會見到美麗嘅風景。同時余香凝更稱媽媽係一個內心非常強大嘅人,即使自己遇到咩事,媽媽都一定唔會比自己先倒下來,同時亦非常開明,思想與自己能夠同步。而剛成為新手媽媽嘅余香凝亦希望自己能夠成為一個咁樣嘅母親,能夠喺孩子面前展現堅強一面,成為孩子一個學習及變得更加堅強嘅榜樣。

為咗演好一個部戲,能夠更加全面演繹到一個角色,余香凝報讀一個心理學課程,希望能夠幫助了解角色嘅內心,不過要兼顧學業與工作確實唔簡單,有時都會因為要溫書做功課而發愁,但總不忘自己讀書嘅初衷,而深明學習過程中能獲得日常中無法學會嘅東西,同時滿足成為演員後對周遭事物強烈嘅好奇心,便能夠堅持下去。余香凝曾稱因為飾過不同角色而令自己更懂我表達感受,並且更懂得感受身邊嘅一切 :「沒有演戲的我就不會是今日的我。」

明星成長 | 林家棟早已認定演員之路 拒絕承繼父親衣鉢

 

相關文章:

明星成長 | 鍾雪瑩曾身兼多個創作身份 裸辭為提升自我修養成專業演員
明星成長 | 廖子妤隻身到港追夢 十年離鄉別井對家人感愧疚
明星成長 | 陳卓賢以音樂抒發感受 求學時文武雙全為排球健將

明星成長-MIRROR-陳卓賢