Web Interstitial Ad Example

育兒百科 | 可以訓練BB去邊都能安睡嗎?

04-03-2022
育兒百科-幼兒-瞓覺-睡眠

「我想訓練BB去到邊都瞓得到,可以嗎?」、「BB好似去邊都瞓得著,咁樣係好定唔好?」唔知你地對上述問題有咩睇法? 正面對呢個問題嘅父母,一於聽下嬰幼兒睡眠顧問 Cheryl Chan分享!

每隔一段時間我都收到媽媽們問類似嘅問題,今日想同大家從嬰幼兒睡眠發展嘅角度分享下我嘅睇法。對於以上兩個提問,答案主要視乎兩個因素。

1. 月齡

初生階段嘅BB大多都較容易瞓得著,佢哋坐住BB車或者父母用孭帶孭住,搖下搖下咁,去到咩地方都好容易瞓到 ;去到大約一歲半後,小朋友嘅睡眠發展越嚟越成熟,都會較容易出街時候喺BB車瞓耐啲。

2. 外在環境敏感度

不得不否認,有啲BB天生對事物敏感度較低,相對冇咁容易受外在因素影響,所以佢哋未必需要特別多嘅配合,經已可好輕鬆喺BB車 / car seat / 孭帶度瞓好耐。 但好多BB對周遭嘅事物同聲音特別敏感,去到唔同地方,見到嘅畫面同聽到嘅聲音唔同咗,佢哋就比較難入睡同安睡。

做咗爸爸媽媽後,梗係想有社交生活,想去街就去街,想同朋友食飯就食飯,所以如果BB真係可以去到邊都瞓到,大人出街唔會影響佢哋嘅作息,咁就係完美啦!

不過,正如上述所講,能唔能夠做到都要睇唔同因素。行內冇一套特定方法訓練BB去到邊都瞓得到。始終喺穩定、平靜嘅環境下瞓覺,BB嘅睡眠質素係最好。出街就算瞓到,睡眠質素都會大打折扣。

當然, BB仔都可以出街,同埋應該要出下街嘅,所以父母應該喺出街同休息之間取得平衡。我一般建議父母可以安排有80%嘅日子,俾BB喺屋企有一致嘅作息環境,20%嘅日子帶BB出去睇下嘢,對嬰幼兒作息影響減到最低。

仲有一點大家要留意,如果你嘅小朋友經常一出街搖下搖下就秒睡,但係總係瞓吓醒下咁,就要留意小朋友平時嘅休息是否足夠,以致佢哋經常好快斷電好容易恰着。

未提供說明。

嬰幼兒睡眠顧問 Cheryl Chan
從事教育工作多年,其後成為認可的嬰幼兒睡眠顧問,開設「Jovial Sleepers – 嬰幼兒睡眠諮詢」, 提供睡眠諮詢服務及為父母而設的網上嬰幼兒睡眠課程,協助父母解決嬰幼兒睡眠問題,提升小朋友和父母的睡眠質素。Cheryl相信「寶寶瞓得好,爸媽就少煩惱」,希望幫到更多家庭,讓大家都可以有覺好瞓。
Jovial Sleepers – 嬰幼兒睡眠諮詢 (IG: jovialsleepers)

育兒百科 | 幼兒應該幾時戒奶嘴?

育兒百科-幼兒-奶嘴-戒